راهنمای خرید آیفون ۱۳ پرو مکس

آیفون 13 پرو مکس

راهنمای خرید آیفون ۱۳ پرو مکس

اگر بگوئیم بهترین گوشی سال ۲۰۲۱ بی‌راه نگفته‌ایم. آیفون ۱۳ پرومکس با اختلاف نسبت به دیگر رقبا بهترین گوشی سال هست و حتی با اینکه دو سال از عرضه‌اش میگذره، اما هنوز در بازار ایران حرف برای گفتن داره؛ به خصوص اینکه خانواده‌ی آیفون ۱۴ وارد ایران نشدند و همچنان این خانواده‌ی آیفون ۱۳ هستن که یکه تاز غول کوپرتینویی در بازار ایران هستن. بدون شک از نظر دوربین، صفحه نمایش، سخت افزار، کیفیت ساخت و شارژدهی، آیفون ۱۳ پرومکس یکی از بهترین‌های بازار هست و در این موضوع هیچ شکی نیست.

قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس ۵۱۲

از نظر طراحی و کیفیت ساخت، آیفون ۱۳ پرومکس بی نقص‌ترین گوشی هست؛ اپل از مرغوب‌ترین متریال در پرچمدار خودش استفاده کرده و ترکیب فلز و شیشه در این گوشی باعث شده تا وقتی که این گوشی رو در دست میگیرین، حس ممتاز بودن بهتون منتقل بشه. به واسطه‌ی خمیده بودن لبه‌های گوشی، آیفون ۱۳ پرومکس که ابعاد نسبتا بزرگی داره، گوشی خوش دستیه و از کار کردن با اون خسته نمیشید.

راهنمای خرید آیفون 13 پرو مکس

قاب پشتی شیشه‌ای آیفون ۱۳ پرومکس توسط یک لایه ی مات پوشانده شده که این لایه کمک میکنه تا اثر انگشت جذب گوشی نشه. در قسمت جلویی نیز ۸۷.۴ درصد از فضا در اختیار نمایشگر قرار داره و حاشیه‌ها در حداقل ترین میزان ممکن قرار دارن.

وظیفه‌ی مراقبت از قاب پشتی و جلویی برعهده‌ی لایه محافظ سرامیک شیلد هست که انحصاری اپل هست و در برند‌های دیگه استفاده نمیشه.

قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس ۱۲۸

امور پردازشی آیفون ۱۳ پرومکس برعهده‌ی چیپست ۵ نانومتری A15 بایونیک هست که بی تردید یکی از بهترین پردازنده‌های موبایلی به حساب میاد. فرقی نداره چه اپلیکیشنی یا بازی‌ای، قدرت سخت‌افزاری آیفون ۱۳ پرومکس به اندازه‌ای هست که از پس سنگین‌ترین کارها به راحتی هرچه تمام‌تر برمیاد. همچنین به لطف نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتزی، انجام بازی روی آیفون ۱۳ پرومکس، لذت بخش ترین کاری هست که با این گوشی میشه انجام داد.

راهنمای خرید آیفون 13 پرو مکس

نمایش محتوا روی آیفون ۱۳ پرومکس برعهده‌ی یک نمایشگر ۶.۷ اینچی از نوع Super Retina XDR OLED با نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتزی (Pro Motion Display) و رزولوشن ۱۲۸۴ در ۲۷۷۸ هست که بی تردید باید بگیم یکی از بهترین نمایشگرهای موبایلی برای آیفون ۱۳ پرومکس هست و هیچ ایرادی به این صفحه نمایش وارد نیست.

از نظر دوربین، سه گانه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی iPhone 13 Pro Max قادر هست تا بهترین تصاویر رو برای شما به ثبت برسونه. فرقی نمیکنه کدام دوربین، هر سه با کیفیت بی نظیری که دارن شما رو شگفت زده میکنن.

در مورد دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی هم واژه‌ی بهترین کم هست و کیفیت این دوربین فراتر از بهترینه. میتونید با دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی آیفون ۱۳ پرومکس بهترین عکس‌های سلفی تمام عمرتون رو به ثبت برسونین، بدون اینکه ذره‌ای نویز یا کاهش کیفیتی در هر شرایط نوری‌ای داشته باشین.

قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس ۲۵۶

اما برسیم به دیگر نقطه‌ی قوت آیفون ۱۳ پرومکس یعنی سیستم صوتی استریو! یکی از خوبی‌های اپل این هست که در تمام گوشی‌هایی که به بازار عرضه میکنه، اهمیت ویژه‌ای برای سیستم صوتی قائل هست و همیشه بهترین خودش رو سعی می‌کنه ارائه بده. شنیدن موسیقی در آیفون ۱۳ پرومکس یکی از کارهای لذت بخشیه که یه کاربر میتونه انجام بده.

راهنمای خرید آیفون 13 پرو مکس

تامین انرژی iPhone 13 Pro Max برعهده‌ی یک باتری ۴۳۵۲ میلی‌آمپر ساعتی هست که با توجه به هماهنگی سخت افزار و نرم افزار گوشی، میتونه تا بیش از یک روز شارژدهی داشته باشه.

همونطور که تا به اینجا گفتیم، همه چیز در آیفون ۱۳ پرومکس در ایده‌آل ترین حالت خود قرار داره و این گوشی بدون شک تا ۲ سال دیگر هم میتونه جز بهترین‌های بازار باشه. انگار اپل عادت داره که محصول امروز خودش رو برای فردا بسازه تا کاربر با خرید یک پرچمدار تا سالهای سال بتونه از اون گوشی استفاده کنه.

همچنین از پشتیبانی نرم‌افزاری اپل در گوشی‌های آیفون نباید غافل شد؛ اپل تا حداقل ۶ سال برای تمام گوشی‌هایی که به بازار عرضه میکنه، آپدیت منتشر میکنه و همین امر باعث بالاتر رفتن ارزش خرید آیفون‌ها در بازار شده.

در خرید آیفون ۱۳ پرومکس باید به پارت نامبر انتخابیمون توجه داشته باشیم؛ چرا که پارت نامبر‌ها در قابلیت‌‌ها با یکدیگر مشترک نیستند. مثلا یک سری پارت نامبر ها مانند zaa دو سیمکارت رو پشتیبانی میکنن ولی پارت نامبرهای دیگه تک سیم هستن.

به ضمانت نامه و گارانتی محصول نیز باید توجه ویژه‌ای داشته باشید، چرا که آیفون ۱۳ پرومکس دیگر تولید نمیشود و مهم هست که از کجا و با چه شرایط گارانتی‌ای گوشی رو تهیه می‌کنین.

مدیریت وب سایت
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 12 =